Cosa hè u fade di frenu è cumu risolve i prublemi

Fade di frenu significa perde a funzione di frenu.Dicendu cum'è e parolle normale, hè fallimentu di frenu.Mentre chì u fallimentu di u frenu include fallimentu di parte è fallimentu tutale.Un fallimentu di parte significa perde l'efficienza di u frenu in una certa misura.In una altra parolla, significa una longa distanza di frenu, o ùn pudemu micca piantà a vittura in una corta distanza.Mentre chì u fallimentu tutale significa chì ùn ci hè nunda di funzione di frenu.

U fade di frenu hè un prublema seriu per i veiculi.In Cina, ci sò più di 300 mila accidenti di trafficu annu.Mentre chì u fallimentu di u frenu hè più di 1/3, chì hè più di 0,1 milioni.In quantu à u mondu sanu, più di 1,3 milioni di persone morse per accidenti di trafficu.Inoltre, ci sò più di 50 milioni di persone ferite da tali accidenti.Chì numeru paura.

U fenomenu di fallimentu di frenu

Quandu appughjà u pedale di frenu, a vittura ùn rallenta micca.Ancu si pruvate à frenà per parechje volte.

Motivi di fallimentu di frenu

1.A cunnessione trà pedale di frenu è u cilindru di frenu principalu hè persu o falla.
2.There hè menu o micca fluidu in u magazzinu di frenu.
3.Brake hose crack, tandu pruvucarà perdite d'oliu di frenu.
4.The cup leather di cilindru frenu ruttura.

Allora cumu risolve u fallimentu di u frenu?

Prima di tuttu, duvete pressu u pedale.Allora, verificate e parti pertinenti secondu a sensazione quandu appughjà u pedale.Se ùn ci era micca sensu di cunnessione trà u pedale è u cilindru di frenu, significa chì a cunnessione falla.Allora avete bisognu di verificà a cunnessione è riparà.

Quandu appughjà u pedale, se senti chì hè luce, verificate se u fluidu di frenu hè abbastanza.Allora, carica u fluidu s'ellu ci hè menu.Dopu quì, appughjà u pedale di novu.S'ellu hè luce d'acciaio, avete bisognu di cuntrollà u tubu di frenu per vede s'ellu ci hè una fuga.

Calchì volta pudete sente una certa resistenza, ma u pedale ùn pò micca stà in una pusizione stabile.Ci sarà invece un lavabo evidente.In una tale occasione, duvete verificà s'ellu ci hè stata una fuga nantu à a tappa antipolvera.Sì, significa chì a tazza di pelle si rompe.

Quessi sò i metudi generale per analizà u fallimentu di u frenu.Se vulete sapè di più, seguite OrientFlex.Semu un putente fabricatore di tubi è raccordi pertinenti.Cuntattateci è uttene e migliori suluzioni.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022