Cumu sceglie l'assemblea di tubi à alta pressione

L'assemblea di tubi d'alta pressione hè una struttura cù tubi d'alta pressione è cunnessu metallicu.Hè un dispositivu ausiliariu cumuni in u sistema idraulicu.Mentre a funzione hè di cunnette tutti l'elementi idraulichi in u sistema idraulicu.Questi elementi includenu tubu, sealing, flange è connector.

Cumu sceglite l'assemblea di tubi d'alta pressione

Ci sò parechji fatturi chì influenzanu l'usu di a manguera idraulica.Cusì, duvete sceglie u tubu secondu e cundizioni di travagliu.Perchè solu questu pò guarantisci l'affidabilità è l'ecunumia.Qui OrientFlex vi offre alcuni consigli per scegliere un assemblaggio di tubi idraulici adatti.

Prima hè a dimensione

In generale, u diametru internu deve esse propiu.Se a dimensione hè troppu chjuca, pruvucarà u flussu mediu più veloce.Allora pruvucà u sistema nantu à u calore.Inoltre, riducerà l'efficienza di u sistema.Inoltre, duvete fucalizza nantu à u diametru esternu se a manguera attraversà certi sustanzi.

Pressione d'impattu è vita di fatigue

L'scelta di a manguera idraulica dipende da a pressione massima di u travagliu di u sistema.Perchè a pressione hè dinamica, pò esse una pressione d'impattu à volte.Mentre a pressione di l'impattu piccu hè assai più altu ch'è a pressione massima.Ma ùn devi micca preoccupatu di questu.Perchè ci hè una valvola di overflow in u sistema.Cusì a pressione di l'impattu ùn affetterà micca a vita di fatigue.

Temperature

Una volta a temperatura reale oltre u massimu, a vita di a manguera idraulica si riduce.Inoltre, a resistenza di pressione si riduce ancu.Per una tale occasione, OrientFlex suggerisce di prutege una manica per prutege a vostra manguera.In più di impedisce a vostra manguera da a temperatura alta, a manica di a manica pò ancu aiutà à evità l'abrasione.

Cumpatibilità chimica

Sè aduprate un mediu idraulicu speciale, avete da assicurà chì a manguera è u connector sò cumpatibili cù questu.

OrientFlex è un esperto di soluzioni idrauliche.Sè avete qualchì quistione nantu à a manguera idraulica o sistema, cuntattateci solu.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022